Јеванђеље по Томи 29/1-14

„Странке су живи организам…“

„Постало је јасно да се, некако, енергија осула…“

„Нешто превише ново не могу да кажу (политичари), да посеју и да пожању…“

„Обавили сте посао, сада вас чека тежак посао…“

„То је једно обично, нормално поглавље, једно од најтежих…(поглавље 35)“

„Партије су неопходне сваком демократском друштву, па и Србији…“

„Ја сам имао један проблем са министром (Радуловићем), два…или три…“

„Ја ниокоме не говорим лоше, од како сам председник Републике…“

„Први пут су Бошњаци као странка кроз другу странку ушли у власт…“

„Данас је победити тешко, а затим јако тешко бити на власти…“

„Видите и сами да то некад дође из срца, дође вам из дворишта…“

(до прве мале паузе)

„Понекад ће неком нашем пријатељу да се учини да смо другачији…“

„Како може Србија која је гласала за мене, да се не слаже самном…“

„Одавно сам престао да убеђујем људе да јесу нешто што нису…“

„Умешајте ми се у ту платформу црвеном бојом…“

Зума:“Јесте ли ви нови Тито?“ Николић:“Трудићу се“

„Влада увек има то размишљање, када показује слабост, а када је демократична…“

„Ја имам много живаца и нерава, кад ме неко не послуша кад је време, после нема времена…“

„Ја могу много тога и не могу све“

(хвала вам драги гледаоци, и лаку ноћ)

Стварно, хвала нама, гледаоцима 🙂 овога. На том линку нема ових канона озго, али то на душу јавног сервиса 🙂

Ако сте успели да прочитате све цитате, сигурно сте мазохиста (по Вукајлији „себични садиста“), у сваком случају неприличног психичког статуса, подложни девијацијама сопственог менталног склопа, или макар нарушеног душевног стања. Као такви, вероватно сте типичан грађанин Србије, или можда боље речено, просечан грађанин Србије, који као такав зна да не поштује себе, своје време, свој живот и живот својих ближњих. Поврх свега, висока вам је толеранција на разне надражаје мозга, тако да одајете утисак летаргичне, потуљено депресивне, помало изгубљене и неснађене особе. Не брините, комплетан овај опис ваше личности, у фулу, историја ће једнога дана узети као олакшавајућу околност за вас и ваш народ, када буде доносила суд о томе зашто сте морали бити искорењени.

Ако је Вук могао да сакупља народне умотворине и усмена казивања у неписменој Србији, могу и ја да учиним слично. С том разликом (срећом) да је Вуково дело лице, а ово моје наличје (а оних новинара из горњег линка, није ни лице ни наличје, више је њихово „пица са два лица“).

Анализа овог јеванђеља најстроже је забрањена, ма ни након консултација са вашим лекаром или фармацеутом (инонако је велика вероватноћа да су купили дипломе на истом факултету где и председник, клуба „направио сам три моста и четврти најдражи“).

Ако, на крају, имате осмех и ако вам се чини да је горког укуса, то би био добар знак да сте још живи, и донекле здрави. Само донекле, а докле, то ипак зависи искључиво од вас.

Јеванђење по Томи, или познатије у народу као Томоканон има пуно делова који нису забележени, услед велике брзине изношења предања од стране самога Томе, што овом запису унеколико умањује вредност, али не и веродостојност.

Амин.

5 Comments

  1. Jooooj, ja sam gledala ovo sinoć, i nekako, kad se završila emisija, ostala sam, kako bih ti rekla „nedojebana“… dizvineš na izrazu…i prilično šokirana činjenicom da ja predsednika svoje zemlje ništa ne razbiram! Kao da samo vo Makedonija… ili vo iz … ma… proći će i ovaj XXI vek, samo malo da se strpimo…

    Свиђа ми се

    1. разбирам, то је тај „блиски сусрет треће врсте“ со похотни ванземаљац, што те мал-мал пипка кажипрстом по рамену и увек кад те пипне каже „бип-бип“…тзв секс за који и не требува пристанак, скањерање, молитва…ни не пада ти на памет да је то то, а то је то…:)

      Свиђа ми се

Постави коментар