Versatile Blogger Award – номинације

the-versatile-blogger-award-orbis-marketing

Једно велико Х В А Л А за luciaabundanca што ме је номиновала. Искрено, очекујем победу у првом кругу, ко ће да се смара још две недеље за други круг, а и скупа та кампања, ‘де да нађем још спонзора, једва сам и ови’ 81 на’ватао 🙂

У складу са правилима ове капање, ево седам (7) тешко п(р)оверљивих чињеница о мени (узгред буди речено, мени је много тешко да причам о мени, да не кажем себи, пошто волим да се бавим само јако битним стварима 🙂 )

  1. Нисам члан ни једне политичке партије, ни једне библиотеке, а једва да сам члан једне струковне организације за коју верујем да још није укинута, мада се тако понаша.
  2. Пишем зато што ми то прија. Кад не пишем, осећам се лоше, нервозан сам, непријатан и досадан, све око себе смарам са питањем: „Реци ми, о чему бих могао да пишем.“ Писање је мој хоби, од кога ме уредно одвајају посао, жена, деца, фамилија, пријатељи, телевизор, разни новински портали, у мањој мери флешбукс, а понекад комшије из реалног живота када покрећу неке невероватне акције по згради, типа да срушимо лифт па да направимо нови, и слично…После свега што сам набројао, тек сад схватам колико мало времена имам за писање.
  3. Волим научно-фантастичне филмове (SF) без икаквог критеријума, од најглупљих до најбољих. Књиге волим да почнем све, али не успем све да завршим. Иако сам убеђен да је то до тих књига, људи ме уверавају да је то до мене.
  4. Навијам за Звезду, а задњи пут сам био на стадиону кад је мој син имао једно 5-6 година (сада он има 18 година), водио га да гледа текму Звезда-Грасхоперс. Тад су ми узели упаљач на уласку, син није гледао фудбал већ делије на северу, а са стадиона смо излазили кроз кордоне нинџа-корњача што је било трауматично за обојицу. После тога никад нисам отишао на утакмицу, тамо сада иду „навијачи“…
  5. У мом стану живе четири особе, жена, син, ћерка и ја. Иако смо сви рођени у истом граду, ишли у исту основну школу, ипак смо рођени у три различите државе. И то није никакав феномен, маса људи из моје генерације има исту или сличну ситуацију, само то не примећује, или томе не придаје значај. А ја баш мислим да је то феномен, вредан једног доброг још неснимељног SF-а.
  6. Када сам строг ја се шалим, а када се шалим онда сам строг. Људи због тога мисле да сам чудан. Мислим да је то престрого, осим ако се не шале. Између фаза строгоће и шале, ћутим, и што је добро, изгледа да сам тада веома озбиљан. Е тада људи углавном беже од мене. Немам појма зашто је то тако?
  7. Од свих могућих религија, мени је запало да верујем у младе. Неки ће рећи да то и није нека религија, али видеће они кад остаре, овако, као што сам ја.

Е сад (добро је да треба само седам тих, како се зову, чињенице), иду моје номинације. Држте се. Предност дајем дамама (стара школа, old school, прим.прев.):

ето, пет дама, а сад још толико господе:

Међу номинованима има оних које лично знам, оно, гарант су даме, тј господа, а за оне које не знам, дубоко се извињавам ако се огрешио о пол/род, нека кажу сам ћу да се пријавим код надлежног омб..омбус…омбуд…омбудибогснама (како незгодна стара српска реч).

Правила игре се дају на латиници, само зато што сам их преписао од луцие, да ме неко не схвати погрешно.

Pravila igre za ovu blogersku nagradu!

  • Zahvalite osobi koja vas je nominirala
  • Nominirajte do 15 blogera (možete manje ali ne više) i obavestite ih
  • Podijelite sa svima 7 činjenica o sebi
  • Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila

Ај’ па живели!

7 thoughts on “Versatile Blogger Award – номинације

Оставите одговор

