Ево, још један дан почињем тако што га удевам, попут конца у ушице игле. И све је толико кнап, да се конац стално расцветава. Овлажим прсте па конац њима уврћем, али док га принесем игли, он се успротиви. Неће конац у ушице игле, а ни ја у овај дан. Као, неко нас за нешто пита?


Толико тога ваља закрпити. Понедељак је, није црвено слово, мени, али изгледа да јесте концу. Ево, још једаред, лижем јагодице, уврћем конац…џаба. Маказама га поткраћујем, одсецам му понедељак, да га поравнам, опоравим. Уденућу га са сутрашњим даном данас, обојици би требало да буде све једно. Крпљење је крпљење, не дижемо, ваљда, задужбину. Али, ‘оћеш, исто је.


Гледам све своје распаре и подеротине, и знам да ће још нарасти, ако их данас макар мало не подухватим. Наочаре стављам да боље нанишаним, као да је до тога. А није. Уместо да боље видим уденуће, боље видим раставе и рупе. Боље видим како ми се кезе и исмевају моју добру вољу.


Још један понедељак као виђен да прогласим да ни за шта нисам крив ја, већ конац, и игла. Да ништа ништа не држи, али не због мене, не због мојих руку, и вида. Ја сам добар, и понедељком и сваким другим даном. Лош је конац. Кинески. И игла, и она је кинеска. И понедељак је кинески, све је то једно ђубре, шкарт. Осећам се глупо, не ваљам више ни за бофл.


Идем до огледала. Плазим се. Око врха језика обмотавам конац. У сред поплавелог врха убадам иглу, врх њен пролази на другу страну. Неки би рекли, аутодеструкција. Ја бих рек’о – превара. Нека дервишка ствар. Само што су у трансу сви, осим мене. И то је добро, тако наопако. Тако кинески. Једино ми тешко пада што од данас више не звиждућем. Понедељком. А ако ми врх језика отпадне, и шире. Ето, тако је, у ствари, пропао рокенрол…

Оставите одговор

