Анти си-ви

  • Никада нисам радио на грнчарском точку
  • Никада нисам мрзео
  • Често, у задње време, видим свога Бога
  • Своју децу волим више од туђе
  • Нисам научио да лажем, а да се то не види
  • Нисам борац, али волим да погледам
  • Плакао сам прошлог лета, када ме је погледао Бели анђео
  • Нисам плакао пре две године, када ми је умро отац
  • Скроман сам, нема тога коме ваљам такав
  • Увек сам волео, зато сам ретко болестан
  • Више волим да пишем, него да читам
  • Ретко говорим, али кад говорим, то траје, и траје, и траје
  • Увек сам гледао да дам више него што траже, и да узмем мање него што дају
  • Уверио сам се да Јешуа греши у ономе да су сви људи добри
  • Пуно сам путовао, а тако мало лепоте видео
  • Пуно сам грешио, али сам све себи признао
  • Бојим се суда своје деце, бојим се да ће бити благи
  • Поштоваћу и горе од себе, важно је разумети све
  • Правда не постоји
  • Истина постоји, али не ослобађа
  • Умем да завидим, а да не боли
  • Псујем са смислом
  • Више смем него што знам, више могу него што хоћу
  • Не дугујем новац, само срећу
  • Када питам, то чиним само због себе
  • Када одговарам, то чиним само због другога
  • Пуно сам радио за џабе, а да се нисам покајао
  • Да немам себе, мислим да бих све могао да разумем
  • Само једном у животу сам играо леву полутку, то је баш некако довољно
  • Остарио сам толико да ме баш занима шта ћу бити у следећем животу

Стигли смо до броја 30. Најзад. Као вожња на ролеркостеру…уффф

Inspired by Šta nisam ali ću sigurno čitati 

10 thoughts on “30 нијанси сиве

Оставите одговор

