„The link you followed may be broken…“. Опа…веза коју си запратио можда је покидана. И шта сада? А то је била опасна веза. Не, искрено. Такве везе не мере се уобичајеним средствима, 10%, 20%, ова спада у категорију – непроцењиво.

То и није у реду, звати је везом. Више је то кључ, калауз. Отвара сва врата, станове, канцеларије, гараже, сефове. Може бити мега блиндирано, нема везе…piece of cake. Измислили су оне безконтактне картице, па скенирају мрежњаче, ма иди…Ово отвара и улази. Ако треба до Маршала, до Маршала.
Али, сад је, може бити покидана? Шта ли се десило? Можда је болесна. То је, сигурно је то. Сада је сезона грипа. Мада…Колико ја знам, за ту везу никад није било вируса да јој науди. Не, не због вакцине. Та је веза била невидљива обичним људима. Са том везом се ступало у везу искључиво преко посредника. За ту везу си морао да имаш везу. Није било шансе да вирус дође до те везе.

А и каже „можда“. Предпоставља, није сигуран. Можда јесте, а можда и није. Сигурно треба сачекати неко време. Све што се покида, да се и саставити. Него, можда бих могао у томе и да помогнем? Али не знам како да се понудим? Директно, нема шансе, па покидана је, не ради. Можда неким заобилазним путем? Чини се помало шашаво, ићи заобилазним путем до везе која треба да се заобиђу сви заобилазни путеви. Али, не видим други начин.
Време полако протиче. Све ми стоји зато што је, Боже мој, моја идеална веза may be broken. Покушавам да се сетим ко је још њу користио. Неко од пријатеља, рођака. Не могу да се сетим. Нисам никоме одавао ову везу, себично сам је чувао само за себе. Ето, то није било паметно, сада се лепо види. Не треба бити себичан. А опет, да сам било коме омогућио да је користи, бојим се тај би је потрошио. За мене не би остало ништа, врло брзо. Наши људи су алави. Изакали би ову везу, ма моментално. Боље што нисам никоме дао моју везу да је троши. Снаћи ћу се сада већ некако. Сигурно само треба још мало причекати. Сад ће она да проради.

Ехх, каква је то веза. Понекад ми се чини да ја, овакав какав сам, комплетан, почивам на тој вези. Без ње не бих имао ни школу, ни посао, ни кредит без камате, а самим тим ни стан. Шта да вам причам. Осврнем се око себе, онако, полако, пун круг, триста шездесет степени, street view, сви се нешто зноје, запињу, стрес на стрес. А ја полако, у круг. Имам времена колико хоћеш. Они, несретници, три године школе, па још две дошколавање, па жицају за бензин, а живе код маме и возе татина кола. Па трче да се јаве на посао, све уредно пакују папире у огромне коверте, па чекају. Месец дана, нема одговора. Па још месец дана. Па стигне одговор. Извините, ви сте одлични, али има бољи. Тај и тај. Па они читају карактеристике тог бољег, а то сам рецимо ја, или неко као ја, и није им јасно ни како ни зашто сам ја бољи. А бољи сам, имам везу. Моје боље у односу на њих је та магична веза. И шта је још интересантно, не мењају се ни они ни ја. Они стално покушавају на исти начин, ја стално пролазим на исти начин. Ситуација је, у суштини, win-win, зар не? Они уживају у свом труду и својој муци, а ја уживам у свом пролазу. Они су сву своју снагу и младост потрошили на покушавању, ја се трошим само на окретању, оном панорамском. Тако ти је то кад имаш везу. Добро, дешавало се да ме неко погледа попреко кад га заобиђем, али то је класична ситуација у саобраћају. Колико BMW-ова обиђе несрећног GOLF-а, па ништа. Не могу сви да возе BMW-а, као рецимо ја, или неко као ја. И знате шта? Ја се склоним кад наиђе А8, неки ред мора да се зна. И над попом има патријарх, или како већ иде та изрека. Кардинал. Е то.

Него, не знам колико још треба да чекам. Имао сам неке планове, а сад…Изобећавао сам се на разне стране, али рачунао сам на везу. Ма знам, ударио бих сад један круг око себе, онако, класично доколичарски, али неће ми бити угођај. Не могу да се опустим у овим, новонасталим околностима. Бринем. А то је за мене ново искуство. Ето зашто ја волим Гибонија, па он је први опевао оно, „ја сам човјек који нема брига“. Зна човек шта ваља. Кажу и за њега свашта, те врага би он успео да није био државни пројекат, те ово, те оно. Класична мржња. И завист. ‘ајде тамо, знао човек знање. И шта сад, треба некоме да се извињава. Море марш тамо, буранијо. Или се каже боранијо. Никад то нисам знао, а сад се види колико је то важно.

Тап, тап, тап. Да, нервоза. То ја тапкам ногом. Можда би требало да почнем да се нервирам. Није то неки проблем, само ударим један street view, па сви около се нервирају. Изаберем неког, ко је најизнервиранији, само му ископирам фацу. Али, онда ћу постати као и они. То не би ваљало. Не ваља их ни копирати. Ко зна шта све следује уз такву фацу. То је сигурно нешто као нека тешка прелазна болештина. Не, не. Чекаћу. Не може ово вечито да траје. Нека прође данас. Видећемо сутра. А ако и сутра буде исто, требало би кренути у потрагу за новом везом.

Чекај да пробам, још једном…ево га…Spider Sоlitaire Online…ради. Прорадило. Шта каже? Our Site was temporary unavailable. Sorry for your inconvenience…Ма да. Чак се и извињава. Е па то ти је веза. Ма знао сам. Морееее. Па да кренемо, петица на шестицу, жандар на даму…Види како ради веза. Е то ти је живот…Уф што мрзим кад ми пукне веза. Али, да тога нема, не би се сад оволико обрадовао, кад проради, зар не? Све има неки смисао. Скоро све. Оно Шекспирово о паду једног врапца, никад нећу разумети. Није ни Шекспир, само се фолирао…И имао је везу, могло му се…


(у последње време гледам да сваком тексту додам црно белу фотографију и неку музикицу, и тако направим једну композицију. скоро сам приметио да то радим, и допада ми се то компоновање, тражење сличице и музике. али уз овај текст, препун цинизма, не могу да одаберем музику тако лако…одлучио сам се за ово…само зато што је неки лик испод оставио коментар „Ovo je Brega preradio specijalno za njegov solo album. Plagijator“…Није да не волим Брегу, али…има нека тајна веза)

One thought on “У краљевству краљева…

Оставите одговор

